Trött tjej

gissa vem som ligger och sover sött i sin säng?
ja inte jag i alla fall, det är ett som är säkert..

jag börjar bli jäkligt less på det här nu. jag har inte somnat innan kl 05.00 på 5-6 veckor. gissa om jag börjar känna mig trött? visst, jag har haft sömnproblem i flera år och är ganska van, men det betyder inte att det blir mindre jobbigt för det. minns förra året då jag sov ca 2 timmar/natt under några veckors tid. var mer eller mindre död under den tiden. som tur är har jag ingen skola som jag behöver bekymra mig om nu som jag hade då, men jag känner ändå att jag måste ordna till det här nu snart. har alltid varit emot sömntabletter, men börjar överväga lite om det kanske är värd att testa dem ändå då jag provat allt annat utan något resultat. hm, vi får se.. orkar iaf inte med det här längre.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0