Tisdag

ja, så var det åter igen dags för en liten uppdatering..

som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag alltså fått praktik på runsviks förskola som ligger här i närheten. började nu i onsdags och hittills trivs jag jättebra! (kanske lite för bra om man frågar anna (; ) barnen är verkligen hur söta och snälla som helst. det har hänt en massa kul sen jag började, men jag kan såklart inte skriva om allt.. har i alla fall spelat en massa spel, lekt jagis och andra lekar, blivit raggad på av en 8-åring, hållt på med pokémonkort, klättrat i träd och gungat.

förutom praktiken har det inte hänt allt för jättemycket. blev så klart sjuk efter första dagarna nere på förskolan, så jag har legat förskyld i sängen med feber och skit hela helgen. kändes ju kul.. förhoppningsvis är det över nu så att det inte blir som när jag jobbade på ängom och fick allt skit på en gång och jag var hemma och sjuk i typ två veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0