Valborg

har varit mycket i helgen så har inte haft tid att uppdatera förrän nu.. 


i år skippade jag både majbrasa och korvgrillning här hemma och tog istället och drog in till stan för att fira valborg. mötte upp emilia, anna och madde (efter en bussresa med ett gäng överberusade småpojkar som jag bara ville vrida nacken av) och åkte till ljustahooden där det vankades förfest hemma hos matilda tillsammans med lite annat trevligt folk. lekte lite och hade det skoj.

lite senare på kvällen var det utgång som gällde och de flesta av oss drog vidare till oscar. dansade en massa och hade det kul. träffade även på felix herngren och pratade lite med han. trevligt, trevligt.



emilia och anna

amanda, sara, TP, matilda och jag

madde och emelie

sara och matilda

jag och matilda
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0