A7X - Stockholm, Arenan

det här slog allt, ALLT.

vi ställde oss och köade ganska sent pga olika saker. hamnade bland de längst bak i ledet och jag var helsäker på att vi skulle få sämsta ståplatserna. väl inne på arenan lyckades vi dock med lite tur och hjälp från en snäll vakt ta oss nästan längst fram till scenen tillslut.

det hände även en liten rolig grej när vi stod och väntade vid första kravallstaketet för att få komma fram till scenen. ett gäng killar kom och gick förbi oss genom staketet för att komma in bakom scenen och en av de killarna var jason berry (googla killen om ni inte vet vem han är.) jag bara stod och gapade efter honom medan anna kollade på mig och fattade ingenting. haha. det var nog  först då jag började förstå vilka jag var här för att se egentligen.

i övrigt var konserten sjukt bra! de spelade först och främs låtar från nya albumet, men även några favoriter från de andra skivorna. me like. sen kändes det självklart tråkigt att the rev inte var med och spelade, men jag tycker mike gjorde ett bra jobb i hans ställe. sen blev jag även helt söndermosad då ca 90% av publiken bestod killar och de flesta var bra mycket större än mig. men det är smällar man får ta och vi klarade oss i alla fall hyfsat helskinnade därifrån när allt var klart (;







 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0