Så drar vi igång igen.

hej allihopa!

jag lever och mår bra. i alla fall för tillfället. har varit lite mycket nu under senaste tiden, både bra och dåligt. därav ingen uppdatering. men det ska vi försöka ändra på. ska bland annat slänga upp lite bilder från skånesemestern jag och familjen drog iväg på för inte alltför längesedan när jag har tid.

idag har jag inte gjort något nämnvärt alls, bara segat på här hemma. helgen däremot spenderades tillsammans med kristoffer och fina vänner. hp-marathon, mys, kortspel ute i solen, goda drinkar och födelsedagsfirande, inte helt fel.



goda smultrondrinkar hemma hos emilia

nybliven tjugoettåring ifärd med lite paketöppning
 
Kommentarer
Postat av: emilia

ta bort bilden på mig, hua!

2011-08-18 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0