Året som gått - 2010

Jag gör som förra året och sammanfattar året som gått i en lista.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag lärde mig köra bil och fick körkort.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga löften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nixpix.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ingen som stod mig nära, nej. Men någon jag kände, ja.

5. Vilka länder besökte du? 
Norge. Hade det mysigt och strosade runt lite i Trondheim med syster.


6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? 
Jag vill ut och resa och uppleva en massa nya saker.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
20:e november då A7X spelade på Arenan i Sthlm. <3

8. Vad var din största framgång 2010?
Körkortet + att jag tillslut vågade anmäla mig till Skandinaviska Institutet och påbörjade min väg mot USA.

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Nej, inget allvarligt i alla fall.

11. Bästa köpet?
Konsertbiljetter och en ny dator.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen på min nya dator som jag köpte i somras, samt på musik/konserter. Annars tycker jag att jag överlag har varit rätt så bra på att inte slösa en massa pengar.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Sommaren och alla små söta förskoleungar jag träffade när jag hade praktik. Pojke 7: "..så kan vi bo i ett jättestort köttbulle-hus, men det får inte vara av kyckling för då kan inte Jenny leka med oss!"

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Hela Nightmare-albumet. Alla dessa gånger jag kört fram och tillbaka till stan med stereon på högsta volym, sjungandes med i låtarna.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare, helt klart! 2009 var ett skitår. 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och umgåtts med folk jag tycker om.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tjockat i min så himla mycket mat, haha. Nu fan ska fettet bort! ;b 

18. Hur tillbringade du julen? 
Firade "lilla julafton" den 23:e med moster och kusinerna i Härnösand, sen den 24:e var vi här hemma tillsammans med morbror och farmor och hade det mysigt.

19. Blev du kär i år? 
Nix.

20. Favoritprogram på TV?
True Blood, Vampire Diaries och Grey's.

21. Bästa boken du läste i år?
Jag läste om alla mina älskade Harry Potter böcker för trehundrafemte gången, haha. Förutom dem läste jag faktiskt inte så mycket, 2010 var inget bokår för min del..

22. Största musikaliska upptäckten?

Kent, faktiskt. Har aldrig riktigt gillat deras tidigare musik, men i och med deras nyare skivor och spelningen på Gatufesten i somras har jag fastnat allt mer och mer för de där killarna.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fick en sminkkurs och en jättefin liten sminkväska/necessär från make up store.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Hm, inte vad jag kommer ihåg.. hade fått det mesta jag önskat mig i julklapp redan.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Madde var och hälsade på några dagar, vilket var jättekul. På min födelsedag hade vi maskerad och spelade alias tillsammans med lite folk från gamla klassen. Sen efter att alla åkt hem satt vi uppe och pratade hela natten och såg på film.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Resor, resor, resor! Såå många platser som jag vill besöka :D

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans, svarta converse och t-shirt typ. Enkelt. Kanske lite mer färg än vanligt? 

29. Vad fick dig att må bra?
Att lyssna på musik och teckna.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Ingen speciell om jag ska vara ärlig. Är inte den som "faller" för kändisar så himla lätt.

31. Vem saknade du?
En massa folk från gamla klassen som dragit iväg på universitet och andra äventyr till höger och vänster. Önskar dem dock ALL lycka (:

32. De bästa nya människorna du träffade? 
Har träffat en massa fina nya människor det här året! Först och främst Erik och hela det killgänget, sen nu de senaste månaderna har vi ju såklart även Linus, Nadja och det folket (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0