Gatufesten - onsdag

drog iväg på gatufesten en sväng med syster nu ikväll, gratiskväll och allt. tänkte att man kanske skulle passa på att kolla lite då man inte ska gå alla dagarna sen i veckan. hade väl tänkt gå alla tre dagarna först, men bestämde mig tillslut för att bara gå på lördag. tycker det nästan bara var skitartister i år så då lägger jag hellre pengarna på någonting annat roligt istället.

hur som helst, på scenen ikväll var det rix fm festival. några artister som uppträdde var bland annat christian walz, eric amarillo (ååh vad jag hatar hans himla "vill du ligga med mig"-låt!!), loreen, jason derulo och danny. inga favoriter direkt, men skit samma, småtrevligt ändå.





jason derulo

danny

peppad lillasyster
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0