Besök hos frisören

jahapp.. så var man nyklippt och nyfärgad igen. gav frisören helt fria händer, sålänge hon bara inte klippte av längderna. det slutade i alla fall med en knepig blondfärg (bilden gör den inte riktigt rättvisa) och en blå större sling på ena sidan. luggen blev också lite annorlunda.. kan inte riktgit bestämma mig om jag gillar allt eller inte. hm. fast antar att det inte är hela världen om jag bestämmer mig för att jag inte gillar det. jag har varit med om betydligt värre. sen det bra med hår är ju att det faktiskt växer, och sen är det ju bara att färga om om det skulle vara så.

vilka problem man har, haha. god natt på er.



 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Snyggt hår + snygg tjej :D

2011-05-12 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0