Regnig morgon

god morgon folket!

idag var jag duktig och klev upp i någolunda tid för en gångs skull. utan väckarklocka till och med. när hände det sist liksom? tänkte bege mig ut på en liten morgonpromenad men såg att det fortfarande regnade ute, så det får nog vänta tills någon annan morgon då vädret är lite bättre. orkar verkligen inte gå och bli mer förskyld än vad jag redan är.

annars då? tjaa, har väl inte hänt något alltför jättespännande om jag ska vara ärlig. hade första träningen med bandyn i början av veckan. konditionsträning stod på schemat. jag trodde jag skulle dö innan, men det gick faktiskt förvånansvärt bra. träningsvärken två dagar efteråt dödade däremot, haha. skulle egentligen ha haft träning igår också men då bara jag och kristoffer dök upp kändes det inte riktigt som någon idé. istället drog vi hem till honom och hade myskväll med film och ostbågar, så jag klagar inte. på något sätt fick han även mig att lova att vi skulle se på paranormal activity 2 någon dag. jag som precis har kommit över ettan som jag såg för över ett halvår sen. tvåan ska tydligen vara hemskare. haha, hur ska detta gå? jag kommer att få men för livet.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0