Födelsedagsmiddag

åh jag skulle lätt kunna gå i ide nu och inte vakna upp igen förrän till våren (med undantag för jul, nyår och min och systers födelsedag)! var minusgrader när vi körde hem från stan förut ikväll. så himla kallt, jag vill intee! hur som helst, var ute och åt med la familia nu ikväll och firade farmor som fyllt år tidigare i veckan. trevligt, trevligt. körde på asiatiskt, är gott och fungerar alltid. äter nog aldrig så mycket som när jag får det. mums!




alla beställde friterad banan och glass till efterrätt förutom anna som beställde in ännu en portion vårrullar.. hon är lite knepig hon min syster.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0