14 februari


har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen nu på ett tag. beror delvis på att internet inte har velat sammarbeta på sådär ca 2 veckor. men nu verkar det fungera. segt som fan går det, men det är i alla fall bättre än ingening. sedan så beror det väl på att jag varken har haft ork eller tid. eller, tid har jag väl egentligen haft, men det har inte blivit av helt enkelt. får se om det blir en förbättring nu framöver.

idag har jag varit sjuk - IGEN. ärligt talat så börjar jag bli riktigt less på det här. känns som jag är sjuk var och var annan vecka. det är inte bra. blir till att knarka vitaminer och andra nyttigheter nu framöver så man slipper den här skiten. jag vill ha apelsiner, de är nyttiga och GODA. mums.

idag har varit ganska slapp i alla fall. känns bra, om man bortser från den delen där jag har varit sjuk och spytt, men annars så. sov några extra timmar nu på morgonen, kan tillägga att de va väl behövda. sedan har jag legat i soffan och myst, småpluggat lite när jag orkat och tittade på Juno. filmen var helt okej. var inte så rolig som jag trodde den skulle vara, men trots allt sevärd. fast anna blev nog inte så glad när jag såg den utan henne skulle jag tro. får se om den med henne i helgen om det skulle vara så. sen även att jag fick ner råttatoui ikväll, men sedan när jag skulle se den var filmjäveln dubbad på franska eller nått. bra, verkligen. not. får se till att leta rätt på en riktig version imorgon.

imorgon blir det även bio med syster om jag är frisk nog. ska se Sweeney Todd med Johnny Depp i huvudrollen, om någon skulle ha missat det. är pepp. liksom, både Johnny Depp och Tim Burton, det kan inte bli annat än bra.

nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.


btw, GLAD ALLA HJÄRTANSDAG <3


http://www.youtube.com/watch?v=77j1ZDYwoNU

Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka.
När du fnissar som en liten flicka.
När man känner nåt som man can't deny.
When the eagles fly over mountin high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen.
När Simba återvänder i Lejonkungen.
När man bara dra replik för att slippa krångla;
- Min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon & tittar bak med huvet ut då ser man galen ut.
Det har egentligen inte hit att höra, det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin, en sommarnatt lång
och vi satt på en parkbänk, jag var kär hon drack rom.
När Elin sa att jag har den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv.
Våga chansa och se hur det går.
Vad är fegt, vad är mod, what is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me nomore.
Från en afton som doftar lite YMCA.
Tack Göteborg ni ger kärlek till mig!

JAG ÄLSKAR BJÖRN


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html

2008-02-15 @ 02:24:52
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: sandra

Shit! :D vilken tid ska du på sweeney todd??? Snälla säg den tidiga (fast jag tror du ska på sena av någon anledning) VI SKA PÅ TIDIGA IAF :D
björn är kung x)

2008-02-15 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0