Birsta med syster

idag har jag och syster varit en sväng ut till birsta och kollat lite. jag köpte mig två nya bikinisar och en tröja. hittade även två linnen och en klänning inne på carlings som jag la undan och ska hämta ut imorgon med mamma. måste börja samla på mig lite sommarkläder nu inför bulgarien. har helt slut på den fronten. rensade ur garderober igår och det kändes som om jag minst rensade ur hälften av allting där inne. så nu är det påfyllning som gäller.

tog ett par gamla jeans nu ikväll och gjorde om till ett par shorts. har letat överallt efter några jag vill ha men har inte hittat några jag tyckt om riktigt. så istället blev det alltså till att fixa ihop ett par själv, vilket fungerar det med. får hoppas att det blir lite varmare snart så man kan börja använda dem.

fick sms av linnéa ikväll där hon frågade om jag ville följa med henne, palle, moa och sofie till hennes stuga mellan fredag och söndag. känner mig verkligen pepp inför det, skulle vara jätteskoj! har dock ett berg av skolarbeten och andra saker som måste fixas innan den här veckan är slut. men jag får jobba på hårt med det fram tills fredag så ska det nog gå. om inte kan jag ju alltid ta med mig någon bok och läsa på lite på vägen upp till stugan. måste dock prata lite med filip innan. var meningen att vi skulle träffas på söndag och han lär nog döda mig om jag inte kommer. kanske att jag hinner med, beror på när vi kommer hem från stugan. hm. äh, det ordnar sig nog (:
 
Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi skulle även ägna helgen åt projektrapporten?

2009-04-16 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0