Fredag

idag har jag varit hemma hos emilia större delen av dagen. har jobbat med projektrapporten. går väl sådär antar jag. har lite svårt med att komma på vad vi ska skriva och vart vi ska skriva vad, men det ordnar sig nog.

imorgon ska jag iväg till stan och kika på bal- och studentklänningar. har hittat några studentklänningar som jag gillar så vi får se om jag kanske kommer hem med en av dem imorgon. måste ta och leta efter skor också. puh. sen så måste jag även fundera på hur jag ska göra med hår och smink. är det verkligen värt att gå till en frisör och make up artist för att bli fixad? kommer lätt gå på 1000 kr. så nej, tror nog inte det. i alla fall inte sminket.

anyway. nu hade jag tänkt bläddra några sidor i min bok sedan är det kudden som kallar. sov gott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0