Kvällspromenad

kom precis in från en kvällspromenad med syrran. gick nedanför kyrkan vid marmen och kände lite på vattnet. det var faktiskt ganska varmt, kände nästan lite för att bada. efter att gått längst stranden ett tag (och blivit söndertuggad av mördarflugor) gick vi upp till skolan och satte oss och gungade ett tag. satt och pratade lite om framtiden. jag har en sak som jag ska bestämma mig för eller inte. skulle vara en erfarenhet för livet och jättekul, men jag vet inte riktigt om jag vågar. aja, jag lär nog återkomma mer om vad jag pratar om när mer är bestämt. kändes skönt att prata av sig lite i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0