I sneezed and blew my head off!

gaaah!! jag håller på bli tokig!

jag nyser, nyser och nyser hela tiden. det rinner både ur näsa och ögon, och jag känner att hostan inte är långt borta. kommer aldrig kunna somna om det fortsätter så här. jag hatar verkligen när jag får sånna här allergi/nysattacker. nån av katterna har säkert legat och gosat i min säng utan att jag märkt något eller så har jag glömt att tvätta händerna efter att ha hållt på med kattungarna och sedan kliat mig i ögat eller något. hoppas verkligen att det lugnar ned sig snart. det värsta är att det kan hålla i sig så himla länge, upp till två dagar utan problem. nyser och snorar konstant och är allmänt överäcklig. tro mig, ni skulle inte ens vilja ta i mig med tång när det väl sätter igång på riktigt. usch nej, hoppas verkligen att det lugnar ned sig, annars blir det förmodligen ingen tripp till stan imorgon med emilia. uschuschusch!



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0