Last day

idag var det sista dagen på lyft. det känns lite tråkigt faktiskt, även fast det kunde bli lite småsegt där ibland.. kommer väl mest sakna att inte träffa linus, nadja, susanna och tomas varje dag. har ju trots allt gjort det i ca 3 månader nu, så det kommer kännas lite tomt. men vi kommer självklart att träffas en massa annars så jag överlever nog (:

ska alldeles strax ta och hoppa i säng. ska till frissan tidigt imorgon och fixa lite så ska försöka att inte vara uppe allt för sent. sen efteråt ska jag försöka stoppa i mig något att äta lite snabbt för att sedan sticka iväg och jobba på fritids på runsvik igen. det gick jättebra förra veckan då jag var där så det ska bli kul att åka dit igen. hoppas dock på att jag slipper dra ut några tänder den här gången (;
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0