I was definitly made for these times

sitter i sängen och skrattar åt pim som ligger på rygg och försöker äta upp en liten äppelbit. haha sötnos. jag älskar mina småfjantar <3



idag har det shoppats loss i birsta tillsammans med syster. köpte en randig långärmad tröja och en grå kofta (som jag redan kladdat ner med choklad, duktig som jag är) som är mys. blev också lite småsaker som jag inte orkar rada upp här. anna hittade även snyggaste outfiten (; hade gärna köpt nåt liknande själv, men alla mina pengar är slut :( buhu. kanske om jag är riktigtriktigt snäll kanske jag får låna nån dag (drömma går ju, hah). blev även ett snabbt besök uppe på arken för att köpa hamstermat och nytt spån. jag hittade en minimajsorm, den var jättesöt. ville nästan stoppa ner den i fickan och ta med mig den hem :D hah. synd att de äter möss bara, annars skulle jag inte ha något emot att skaffa en när jag blir äldre (:

ikväll har det varit myskväll hemma hos emilia. åkte till ica och köpte chips och choklad (därav fläckarna på koftan) som vi sedan tjockade i oss framför tvn hemma hos henne. i och med skolstarten ska vi bli nyttigatjejer_90 och sluta upp med att tjocka i oss godis/chips och börja träna. haha. sen gjorde vi massa vuxenhetstest och liknande med. kan tillägga att emilia är betydligt vuxnare än mig och att hon även är 0.5% mer fjortis än mig (; imorgon ska vi förmodligen in till selångermarknad och kolla lite. var säkert två år sen jag var var där sist. men blir kul att hitta på något innan hon drar till turktiet på lördag (den lyxungen;o) och blir brun och fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0