Tisdag

slutade 11.10 idag efter att ha haft en lektion i religion. skulle egentligen ha haft svenska efter lunchen också men carina var snäll och lät mig läsa hemma istället så jag kunde ta 12.05 bussen hem. riktigt skönt kan jag ju säga. alla dagar borde vara såhär. tycker lite synd om dem som även ska ha idrott senare idag och inte slutar förrän runt tre tiden.

ska tillbaka till stan igen senare ikväll och träffa killarna. men innan måste jag ta och plugga lite på nya låten som vi ska spela. kan den inte riktigt än. anyway.. vi ska börja och försöka skriva lite egna låtar nu med, så det är kul. sen om det går bra eller inte är en annan sak (; vi får se hur det går ikväll.

sitter och funderar på om jag kanske ska ta och gå en kort promenad ute i det fina höstvädret. (dags att passa på nu medan det inte regnar.) ska nog ta och äta lite först tror jag. var inte direkt världens godaste mat på skolan idag om jag säger så.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0