I just wanna colour outside the line

har varit dåligt med uppdatering nu på ett tag. måste bli skärpning på den fronten.

har varit ensam hemma med anna och kissemissarna idag medan mor och far har varit på boda borg på 50 års fest och lekt lite. var verkligen jättelängesen jag var där, säkert 3-4 år sedan.. får se om man kanske kan dra upp nån dag och leka lite. någon som hänger på? (;

sitter för tillfället framför tvn och kollar på miami ink. blir alltid lika sugen på att skaffa en tatuering när jag ser på det. har länge funderat på att skaffa en nu i höst. har skisser och allting klart, så det är inga större problem. men jag är nog för feg. haha. jag är jätterädd för att inte bli nöjd eller att jag ångrar mig om något år. men jag vet inte. får nog tänka lite mer på saken innan det blir något skulle jag tro.

imorgon ska jag vara med fia. wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0