Direkt från Björnriket

är nu inne på min tredje kväll här i björnriket och det blir bara bättre och bättre för var dag (halsen blir dock bara värre och värre.) har varit full fart hela tiden. både i backarna och här hemma. jag och anna har lekt lekledare och busat runt en massa med amelie och yannick. sötare ungar får man leta efter säger jag bara (:

nu idag hade amelie skidtävling och avslutning med skidskolan och självklart var vi alla där och tittade och hejade på. nu ikväll blev det även ett nattåk i backen. fick låna mammas skidor och prova dem eftersom hon och anna stannade hemma. mina skidor är till för större svängar, så det var riktigt roligt med mammas skidor där man kunde dra på lite och köra kortare svängar. om jag får välja kommer hon inte få tillbaka dem i första taget.

nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt av 90210, sedan sova. har tagit lite bilder och filmat under dagarna, kanske att jag lägger upp något när jag får tid. tills vidare kan ni få se några bilder av lägenheten.

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0