Mitt andra hem

idag har jag spenderat större delen av dagen på vad man skulle kunna kalla för mitt andra hem (med tanke på hur många timmar i veckan jag spenderar där, vilket är en del), nämligen kulturskolan. träffade grabbarna vid elva och repade fram till 3-4 tiden. detta var nästsista repet innan spelningen. kan inte alla låtar helt hundra, så det känns lite stressigt. men trots det låter det faktiskt ganska bra. ska bli sjukt kul att spela i alla fall. synd att jag inte hinner stanna och se de andra banden spela. menmen. vi drog även bort till sibylla för att äta lite. jag förstår inte hur killar kan tjocka i sig så otroligt mycket mat. det är sjukt.

efter att jag vinkat av killarna träffade jag upp bea, ingrid och rut för att träna på låten till körkonserten. detta är vårat sista år, så därför har vi valt en egen låt som vi får sjunga.. lite som en chans att säga hejdå och tack för de här åren. vi valde "you're my best friend" av queen men har ändrat om texten lite så den passar bättre. tyckte även att en queenlåt passade bra eftersom vi jobbat så mycket med dem det senaste året. kommer säkert bli bra. jag ska även sjunga solo på en av verserna. är jätteroligt, men innebär också att det bli ännu fler texter att plugga in. menmen, det ska nog ordna sig.

- 6
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0