Informationsmöte

förra veckan var jag iväg på ett au-pairmöte som skandinaviska institutet ordnat. personligen känner jag att jag redan hade rätt så stor koll på vad allt det här handlar om och vad som händer, men jag drog med mig mor och far så att de också kan få höra vad det är jag ska dra iväg på egentligen (;

vi fick möta upp en jättesöt tjej som heter klara som själv varit iväg som au-pair nu för något år sedan. hon pratade lite om hur hon haft det i usa och gick igenom lite lätt hur ansökningarna gick till, samt att vi fick ställa frågor om vi hade några. om man ville och var klar med sin ansökan fick man även göra sin intervju där om det fanns tid över. tyvärr kunde jag inte göra det då jag inte hade varit på hälsoundersökning än och fortfarande väntar på några papper. men förhoppningsvis är det inte lång tid kvar tills det blir min tur.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0