Dag 3 avklarad

hej alla barn.

sitter här med en kopp varmt te för tillfället och har ont i halsen. buhu. jag hoppas att det går över under natten för jag känner verkligen inte för att bli sjuk just nu.

hur som helst, jag har nu äntligen satt igång med min praktik, vilket känns skönt. idag var det min tredje dag på dagiset och hittills har allting fungerat jättebra. jag jobbar på en avdelning för barn som är mellan 1-3 år och alla är verkligen hur söta som helst. de är ca 20 stycken, så det är inte ofta man får en lugn stund, men det känns ändå helt okej. har fått göra en massa roliga saker som att läsa en massa böcker, bygga pussel, leka, rita och måla. idag kom jag t.ex hem med massa gul målarfärg i håret. det gillar vi! (; blev dock inte att jag fick anna-lena som handläggare utan en annan som heter carina istället. men av vad jag har sett hittills så verkar hon jättebra, så det gör inte så himla mycket (:
Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad roligt ^^

2010-02-25 @ 00:11:24
URL: http://deadesign.blogg.se/
Postat av: madde

vad kul :D

hoppas att allt kommer gå super :)

puss <3

2010-02-25 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0