Frågor om förra året

har lite tråkig så här kommer en lista som handlar om förra året (:


01. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Besökte Paris som jag alltid velat åka till tillsammans med Fia.



02. Höll du några av dina nyårslöften?
Nop, bröt dem efter ca två veckor. Men nyårslöften är till för att brytas, right?

03. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, bara bekanta.

04. Dog någon som stod dig nära?

Nej.

05. Vilka länder besökte du?
Sverige, Bulgarien och Frankrike.

06. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Vet inte.. bara ett bättre år i överlag.

07. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Väldigt många, både bra och dåliga.

08. Vad var din största framgång 2009?

Att bevisa för mig själv att jag kan klara mig själv.

09. Största misstaget?
Tänker jag inte skriva om här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inget allvarligt i alla fall.

11. Bästa köpet?

Resor och konsertbiljetter.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Utlandsresor och musik.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Like I Love You - The Hitmen

15. Var du gladare eller ledsnare förra året jämfört med tidigare år?
Ledsnare, med undantag för vissa tillfällen.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med folk jag tycker om.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och sovit dåligt.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen.

19. Blev du kär?
Nej.

20. Favoritprogram på TV?
Alla mysiga program som DHW, Gossip Girl och Grey's.

21. Bästa boken du läste?
Alla Stephenie Meyer böckerna, trots att de är ganska överskattade, precis som filmerna.

22. Största musikaliska upptäckten?
Miyavikonserten på fryshuset, den var galet bra.



23. Var är frågan?
Det undrar jag med.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Har gått över ett år sedan jag fyllde år sist, så det minns jag inte.. men skivor kanske?

25. Något du önskade dig men inte fick?
Det tror jag inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade middag med tjejerna, fest med klassen här hemma, utgång och efterfest hos Tobbe.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det.

28. Hur skulle du beskriva din stil?
Mest svart och basfärger.. t-shirt, jeans och converse.

29. Vad fick dig att må bra?

Alla resor, konserter och vännerna.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen speciell faktiskt.

31. Vem saknade du?

Släkten i Tyskland.

32. Den bästa nya människan du träffade?
Madde.



 
Kommentarer
Postat av: madde

<3

2010-01-17 @ 22:26:05
URL: http://madelinetrolle.blogg.se/
Postat av: Matilda Å

"Like I love you", så rätt! :D

2010-01-17 @ 22:32:56
URL: http://metalda.blogg.se/
Postat av: Jenny

<3 :)



Eller hur! :D "Like I love you" ÄR verkligen 2009 :D

2010-01-17 @ 22:41:44
URL: http://jennywidmark.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina bilder från Frankrike :)

2010-01-18 @ 10:02:41
URL: http://deadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0