Heldag med Fia och bio

tjoo!

hej på er alla barn! allt bra?
jag vet att jag är sämsta bloggerskan just nu (eller annars också för den delen.) tänker inte lova att jag ska bättra mig, för det kommer jag förmodligen inte göra heller om jag känner mig själv rätt. förutom gatufesten (kommer kanske bilder och mer om den senare om jag pallar) som var förra veckan, har det väl egentligen inte hänt något jättespännande. träffat lite folk, varit en massa på körskolan och tagit det lugnt här hemma i det vackra vädret.

ligger just nu i sängen och lyssnar på musik samtidigt som jag tråkar och leker lite med camen. intressant. tidigare idag var fia här och hälsade på. vi spelade spel hela dagen ute i solen och hade det mysigt. nu ikväll var vi iväg på bio tillsammans med syster och såg tredje filmen i twilight-sagan, nämligen eclipse. blev inte jätteimponerad direkt, men den var väl helt okej antar jag. bättre än de två första filmerna i alla fall.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0