Harry Potter och Dödsrelikerna

igårkväll var jag iväg på bio tillsammans med familjen och såg den nya harry potter-filmen, alltså harry potter och dödsrelikerna - del 1. kan inte säga annat än att jag gillade den. den är lite mörkare än de tidigare filmerna, men så är det ju i boken också, så inget konstigt där. 

jag tycker det är bra att de delar upp sista filmen i två delar. det gör så att de får med alla viktiga och bra detaljer som de annars kanske bara hade klippt bort. jag var lite besviken på femte filmen (fenixordern) eftersom det var den tjockaste boken men de glömde massor av detaljer, så det är jättebra att de nu tagit sig tid med de här sista filmerna.







 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0