Påskhelgen

glad påsk på er allihopa! (lite såhär i efterskott kanske, men ändå)

idag har jag suttit ute på alltanen i solen hela dagen och läst lite i the heroin diaries av nikki sixx och jobbat lite på fräknarna. inte helt fel. igår spenderades kvällen/natten/morgonen tillsammans med kristoffer. inte helt fel det heller. vi hade bull och saftkalas, spelade guitar hero (första gången jag provade det - kul!), sprang omkring och lekte lite i lekparken vid tonhallen och uppe på norra, spelade lite bas och kollade på tv. som sagt, inte helt fel.

annars såhär under påskhelgen har jag väl inte haft något jättespeciellt för mig. i fredags var vi bort till fia och hade det mysigt med uno-spel och fika, sen i lördags kom farmor hit på middag och senare på kvällen drog jag och anna upp till norra berget och lekte lite.



träffade mysigaste kissen uppe på norra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0