Helgen

hej allihopa!

hoppas alla har haft en bra helg! det har i alla fall jag.
i fredags var det fest hos emilia tillsammans med vanliga folket. blev dock en nykter och lugn kväll för min del.. rätt skönt ibland. sen igår (lördag) var det fest hemma hos susanna tillsammans med nadja, linus, tomas och en massa annat trevligt folk. lätt bästa kvällen på länge! satt i soffan och lyssnade på bra musik hela natten och hade det mysigt. tror inte jag kom i säng förrän efter sex någon gång så man var rätt så seg imorse när man klev upp, haha. men det var det värt! (;

blev tyvärr inga bilder från någon av kvällarna, bara en och annan video från i lördags.. men det är nog inget som ska läggas upp här tror jag, haha.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0