Mickes Barn - Lagmöte

igårkväll var jag hemma hos ewi (en av nadjas kompisar) tillsammans med lite annat folk. lagmöte stod nämligen på schemat! tror inte jag har nämnt det i bloggen tidigare men vi tänkte hur som helst starta ett korpen innebandylag. det kommer förhoppningsvis bli jätteskoj och jag är aspeppad! det är vi nog alla! jag har inte spelat något innan, men som tur är är jag inte ensam så det ska nog gå bra, haha.

mellan alla skrattattacker och galna förslag lyckades vi i alla fall till slut planera klart det mesta och självklart bestämma det viktigaste - nämligen lagnamn, som fick bli mickes barn (finns en historia bakom.) så nu gäller det bara att få tag på nån hall att träna i så ska det bara vara att sätta igång.



kommer bli bra det här, peppa!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Lundberg

Ni behöver inte någon mer tjej i laget?? Jag dör efter att få spela innebandy igen :P

2011-03-13 @ 12:05:39
URL: http://liinnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0