Guldiga paket och julkänslor

idag har jag spenderat större delen av dagen på lindex med att slå in en massa fina, guldiga paket. de ska stå som prydnad i skyltfönstren och lite runt om i butiken. kommer säkert bli fint när allt är klart. är riktigt roligt att jobba nu när det hela tiden kommer in nya varor och vi börjar pynta inför jul. jag börjar redan få världens julkänsla. vill inget annat än börja julpyssla och pynta, baka lussebullar, tända en massa ljus, mysa ner mig i soffan med en stor kopp glögg och lyssna på julmusik tills öronen trillar av. men tyvärr får det nog vänta ett litet tag till tills dess skulle jag tro.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0