Om Jenny




Namn:
Jenny Widmark
Född: 1990-01-08
Hemort: Sundsvall
Civilstatus: Tillsammans med Kristoffer
Jobb: Praktiserar på [Lindex] i Birsta City, Sundvall.
Intressen: Make up, musik, inredning, konst, stil och design, bakning och resa.
Började blogga: 2007, men startade den här bloggen och började skriva på allvar 19 januari 2008.
Spotify: [Lyssna på min lista]!

Ja, Jenny heter jag alltså. Jag är född och uppvuxen i Sundsvall, Medelpad, där jag bor tillsammans med min familj och våra katter. Praktiserar för tillfället på Lindex, vilket jag tycker är jätteroligt, men planerar att utbilda mig till make up artist i framtiden då jag älskar att hålla på med färg och form.

Är en kreativ tjej som älskar att skapa. Make up, teckna, spela bas/gitarr (även fast jag är rätt så kass), skriva, design och pyssel av olika slag är stora intressen, där kan jag leva ut till max. Musiken har också en stor roll i mitt liv, speciellt då jag har hållit på med sång i flera år. Allt ifrån körsång till sångare i ett band. Detta ligger dock lite på is för tillfället. Springer gärna på några konserter per år om pengar och tid tillåter. Rock kommer alltid ligga mig närmast om hjärtat, men lyssnar även på mycket annat blandat, så länge det är bra så. Resterande av min fritid ägnas åt mina fina vänner och pojkvän.


Andra saker jag gillar är; blåbärsmuffins, värme, mumin, dagdrömma, Harry Potter, färgen lila, sjunga, snöflingor, hemmafester, live musik, läsa och se på film, sovmorgon, fräknar, stå på scen, bygga ihop IKEA-möbler, nytvättade sängkläder, skratta tills jag får ont i magen, spela instrument, tatueringar, nya platser, Avenged Sevenfold, picknick, tecknat, regn, sällskapsspel, gunga...

Saker jag inte gillar; djupt vatten, svamp, alla mina allergier, larver, rött läppstift, håkan hellström, frysa, missa bussen, fiskar och sjögräs, jenka-tuggummin...
 
2 Kommentarer
Jenny

Hejsan, det här går ju kanon!



Hejsan!

2011-05-19 01:26:48
Blogg/Hemsida: http://jennywidmark.blogg.se/
Jenny

Jag heter Jenny och är 21 år.

Det tycker jag vi ska fira genom att ge mig en glass ;)

2011-05-19 03:10:13
Blogg/Hemsida: http://jennywidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (Visas bara för mig)

Blogg-/hemsideadress:

Skriv din kommentar här: