5 april

nu har jag varit duktig och hjälpt syrran att fixa en ny blogg. ni kan ju kolla in den lite om ni har tid över (:
- annawidmark.blogg.se

gick på stan med emilia igår. tog bussen ut till birsta och satte oss inne på ikea för att fika lite. vi satte i oss en mandeltårta, kladdkaka, wienerbröd, kanelbulle och en påse chips. haha. tjockisar vi är (x får se om det blir någon bild på allt senare. haha. efter att vi tryckt i oss allt fika tog vi och gick en sväng inne på ikea och sedan in till birsta city huset eller vad det nu heter för att kolla lite där. charlotte perelli som var där hade tydligen uppträtt en stund innan vi kom in och satt och hade signering när vi kom in. hon har ännu större panna i verkligeten än vad det ser ut på tv, stackarn. anyway, bra kväll (: även att jag somnade med kläderna på inatt. hade tänkt se på en film med familjen men tänkte kolla daton lite snabbt först. tror inte att jag hann kolla i mer än fem minuter innan jag somnade. haha. somnade väl innan elva någon gång och vaknade inte för än halv två idag. haha. något trött jag måste ha varit (x

förtillfället sitter jag i sängen och dricker fruktsoda och tuggar i mig några mintgodisar som blev kvar sedan igår kväll. sitter och tråkar och väntar på att middagen ska bli klar snart. jag är hungrig, ge mig mat va! ): tror jag ska ta och försöka installera the sims på min dator sedan om det går. var sjukt längesen man spelade det. haha. det roliga är egentligen bara att bygga husen. brukar alltid bli desamma med gubbarna när man spelar, blir lite uttjatat i längden. men nu ska jag nog ge det en chans igen tror jag. haha. önska mig lycka till (;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0