And on the eighth day, God created irony


så äntligen kan man skriva igen, har faktiskt saknat det litegrann, trots att jag kanske inte skriver så pass ofta.

överlag har väl dagen varit helt okej. på ensemblen i morse sjöng vi en ny låt och övade på lite gamla. håller på att välja ut låtar till lunchkonserten som lär bli om nån vecka. senare hade vi kemi med a-k. flöt på rätt så bra för mig och gina tycker jag. ohyes. haha. på musiken hände väl inte allt för mycket. letade gitarrlåtar och pratade lite betyg. ligger på mvg just nu, bra jobbat jenny. men han sa att han helst ville att jag skulle försöka spela något med. ska nog kunna hitta någon bra låt jag kan sjunga och spela gitarr till. efter musiken var det matte och mentorstid som gällde. finns väl inte så mycket att säga om det förutom att matten tar död på mig just nu. borde egentligen sitta och tokplugga inför provet på fredag istället för att sitta här, men inte. ska bli något skönt att slippa matte E i trean. det om något skulle ta livet av mig. nej, istället blir det marinbiologi och annat skoj.

efter skolan blev det stan med jocke, emilia, elin och anders i ca tjugo minuter innan jag drog iväg till isabella för att sjunga. efter sången stack jag iväg och spelade med killarna. eller de spelade och jag sjöng rättare sagt. anyway. går rätt så bra nu i alla fall. ska börja med nya låtar snart tror jag, känns som om vi kan dem vi har nu rätt så bra så. kommer även bli två spelnlingar inom snar framtid också om vi har tur. ska bli riktigt kul. filip och jesper satt och diskuterade massa nya idéer på bandnamn. blev dock utan någon större framgång eftersom jesper sa att alla namn filip kom på lät som gaynamn osv. haha. vi får se hur det går med det.

förövrigt så var vädret bäst idag. har varit alldeles varmt och soligt, känns verkligen som vår.
bra, fortsätt så! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0