Det känns bättre nu

allting verkar gå så pass mycket bättre nu, det känns skönt. jag sover bättre, känner mig gladare och har mera ork. mycket beror nog på vädret skulle jag tro. är en sån person som behöver sol och värme.

idag till exempel vaknade jag innan klockan 09.00 av mig själv. det har nog aldrig hänt förut. blev nästan lite chockad. haha. i vanliga fall skulle jag ha varit helt död och vänt mig om i sängen och somnat om. nu kände jag mig iställer helt klarvaken. klev dock inte upp ur sängen, tog fram en bok istället och läste lite. men i alla fall, jag gör framsteg och det är alltid något (:

nu ska jag bara ta tag i skolan och lite andra saker, sedan ska nog allting bli bra igen.
Kommentarer
Postat av: sandra

Så himla fin blogg du har nu! >

2008-04-21 @ 09:08:27
Postat av: sandra

Hela min kommentar kom inte med :S men vart hittade du din bakrund? Den var SNYGG

2008-04-21 @ 09:09:01
Postat av: jenny

Tack :D sökte på något, minns dock inte vad, och så kom denna upp :)

2008-04-21 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0