feeling this

vart tog det vackra vädret vägen?

idag har jag varit trötta_tjejen. sov inte mer än en timme igår natt och denna natt blev det endast två timmars sömn. är stört eftersom jag känner mig jättetrött när jag ligger i sängen, men ändå kan jag inte sova. får försöka ta igen mig i helgen istället.

jag tycker faktiskt att det ska ta och bli vår snart, och då menar jag ingen äckel-slask-vår, nej jag menar riktig vår med sol och värme. man bli på så underbart humör när det är sånt väder. tänk att kunna sitta ute i solen och mysa <3 ge mig! förresten så är det bara ca 10 veckor kvar tills skolan slutar nu tror jag. känns sådär lagomt bra. denna sommar ska bli så värd har jag bestämt. ska umgås med bra folk, åka till stockholm och se miyavi och sedan till norge för att se avenged sevenfold / iron maiden, bada&sola och ev. dra till hultsfred eller till släktingarna i tyskland. sen så måste jag och fia dra upp till våran stuga och bo där några dagar som vi planerat nu under jag vet inte hur lång tid. det kommer bli mys på hög nivå.

egentligen borde jag nog sitta och jobba matte istället för att sitta här och dega när jag tänker efter. synd att jag inte orkar bara. nej, måste ärligt sätta igång med den snart. dåligt att kent inte ville flytta provet till tisdag istället, skulle bli så mycket bättre. men inte. fick i alla fall reda på resultatet på kemiprovet idag. det gick dåligt, men bättre än vad jag hade förväntat mig. men a-k vet varför allting går som det går just nu och hon säger att jag inte behöver oroa mig så mycket och att jag istället ska ta det lungt och försöka stressa så lite som möjligt. ska få prata med någon, så det kommer nog bli lite bättre snart om jag har tur.

UPPDATERING.

nu har jag jobbat på med matten ett tag. orkar inte räkna något mer för tillfället, kanske att jag fortsätter lite senare. annars så får det väl gå som det går imorgon och bara hoppas på det bästa helt enkelt. tror faktiskt att det bästa just nu skulle vara att jag går och lägger mig så jag inte är helt död imorgon. god natt folket.

du är bra <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0