Haploider & födelsedagsbarn

nu har jag faktiskt varit duktig och pluggat biologi i några timmar, med undantag då jag tittade på parlamentet tillsammans med anna. har plöjt igenom ungefär hälften och tror att jag förstår allt något sådär i alla fall. har imorgon och tisdag på mig att plugga också, så det ska nog gå bra. vill verkligen att det ska gå bra på det här provet. känns som om jag behöver det med tanke på att jag kanske inte har engagerat mig sådär jättemycket i skolarbetet under den senaste tiden. men nu ska det bli ändring. jag vet att jag har sagt det flera gånger förut, men nu menar jag det verkligen! jag ska bli bra igen.

förresten så fyller sötpalle 18 år idag (: 
hoppas du har haft en jättebra födelsedag gumman<3
så spring iväg nu och ge henne ett stort grattis! :D

födelsedagsbarnet
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0