I eat, and YOU get fat!

nu har jag varit vaken i 16 timmar. bara ca 25 kvar nu, och jag är redan trött...

hade muntliga nationella idag på engelskan. gick väl hyffsat antar jag. fixade ett vg trots att jag inte pratade allt för mycket och inte kom på vad jag skulle säga. känns lite surt eftersom jag vet att jag skulle ha kunnat gjort det så mycket bättre. menmen. får peppa bättre inför gramatik och shakespeares proven istället.

idag efter skolan drog jag och emilia ut till birsta för att ta en fika inne på ikea och jobba lite matte. stack först till nya coop för att kolla hur det såg ut där inne. var stort och folk sprang omkring överallt. hittade ett provsmakningsbord där vi fick smaka på makaroner med tomatsås. var gott. sedan stod vi och velade om vi skulle köpa en bulle var eller något liknande. blev ingen utan vi bestämde oss för att istället dra in på ikea och fika. på vägen ut ur coop såg vi att det fanns lösgodis för 2.90. lätt att vi skulle ha plockat på oss en massa om inte kön hade varit en kilometer lång och vi inte orkade vänta. det var seriöst den längsta kön jag sett i mitt liv. haha. väl inne på ikea tog vi och köpte varsin mandeltårta och kopp chokladmouse (plus en chokladboll för min del), och satte oss sedan vid ett bort för att fika. satt där ett bra tag och pratade medan vi åt. mys. jag ångrade dock att jag hade köpt den där chokladbollen efter ett tag. haha. blev ingen matte heller för den delen. ingen av oss hade egentligen någon större lust att räkna en massa när vi väl satt där. efter fikat tog vi en sväng in till på birsta city där vi bland annat sprang omkring och letade efter en kalender till emilia, som vi förövrigt inte kunde hitta någonstans. sedan drog vi in på Ö&B där vi köpte jordgubbsremmar som vi sedan satte oss ner och åt medan vi kollade i en resekatalog och väntade på att pappa skulle komma och hämta upp oss. haha. vilka tjockisar vi är. blev dock inga ikeachips denna gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0