Klättring

blev inte att jag skrev något igår, somnade innan jag hann starta upp datorn. haha.

men i alla fall, bra kväll. drog hem efter skolan för att hämta klättringskläder och tog sedan bussen tillbaka till stan där jag träffade upp jocke och filip på musikbörsen. filips kompis johan(?) kom också dit efter en stund. stannade där ett tag innan vi drog iväg till san remo och åt pizza och kebab. jag fick typ bara i mig halva min pizza, jocke fick hjälpa mig att äta upp lite. det är stört, jag orkar typ ingenting alls :S menmen. efter maten tog vi och promenerade bort till grönborg för att klättra. jag satte mig och kollade på när killarna klättrade en stund och väntade lite med att byta om tills emilia kom. det var kul att klättra, fast jag var nog inge vidare duktig. haha. kan dock ha att göra med att jag körde utan skor, men ändå. låg nog mest nere på mattan och kollade på när killarna och emilia klättrade. heh. men roligt var det i alla fall.

efter klättringen stack jag, jocke och emilia iväg till subways (filip och johan hade dragit iväg lite tidigare från klättringen) där vi satte oss och prata lite medan emilia tog sig en kopp kaffe. runt tio någon gång gick emlilia för att möta simon och jag och jocke stack ner till navet för att vänta på hans buss. efter att ha sagt hej då till jocke promenerade jag upp till nytorget där jag ställde mig och väntade på pappa. det stannade en kille med bil bredvid mig och frågade om jag ville ha skjuss. han skrämde mig. jag tackade snabbt nej och gick sedan iväg och ställde mig någon annan stans och väntade på pappa som kom och hämtade upp mig efter någon minut. somnade nästan i bilen på vägen hem. var helt trött. men vi måste göra om klättringen någon dag, var kul som sagt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0