Långlistan

Jag har tråkigt och svarar på denna lista för att döda lite tid.
Jag vet att ni gillar't (;



Vad heter du? Jenny
Mellannamn? Helen
Vart bor du? Runsvik
Trivs du där? Jodå, det funkar 
Brukar du läsa horoskop?
Ibland
Har du körkort? Nej
Äger du några converseskor?
Ett par 
Favoritdjur?
Katt
Vad spenderar du dina pengar på? Musik
Festar du mycket? Inte särskilt
Antal kuddar i sängen?  Bara en
Äter du frukost? Always
Kan du baka bullar? Tror jag inte. haha
Du varit med i scouterna? Inte riktigt
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc donald's eller burger king? Donken
Är du allergiskt mot något? Katter, kyckling, kalkon, lax, räkor, tonfisk och massa mer ):
Äger du ett busskort? Två
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön
Vad åt du till frukost? Flingor och mjölk och en macka
Hur ser du ut idag? Jeans, rött linne, grå kofta och utsläppt hår
Har du haft sex idag? Haha, nej
Vad såg du senast på tv?  Var något dåligt på MTV
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast? Pappa
Antal timmar sömn inatt? 4½ - 5 kanske
Sov du ensam? Ja
Brukar du snusa? Nej
Vad är det på din favoritnattmacka? Bara smör, är inte så förtjust i pålägg
Tycker du om din pappa?  Jaa, klart ja gör

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag själv
Såg dig gråta: Kommer inte ihåg
Du gick på stan med: Emilia
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Vet inte och orkar inte kolla heller

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
  Jodå
Bråkat med ditt husdjur: Haha, nej inte vad jag minns
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nästan

VARIT I:
Norge:
Ja
Finland: Nej
Danmark: Ja
Sverige: Ja
USA: Nej
Kina: Nej
Tyskland: Ja

FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt och tvrummet
Typ av musik: För det mesta rock av olika slag
Månad(er): Då det är sommar och varmt

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
 Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ohja
Sagt "jag älskar dig": Nej
Träffat någon ny: Nej, det tror jag inte
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Nej

SENASTE:
Låt du hörde:
 The City Is At War - Cobra Starship
Film du såg: Scary Movie 4 tror jag
Sak du stal: Håller inte på med sånt
Mat du åt: Fisk i ugn och ris
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort
Människa du slog:  Jadu, vet inte. Säkert Anna, stackarn (;
Stora bussresa: Minns inte. Till skolan räknas inte skulle jag tro
Gången du grät: Var ett tag sedan
Långa telefonsamtal: Brukar inte prata så mycket i telefon, inte så länge iaf
Senaste dusch: I morse
Senaste inköp: Glass
Senaste irritation: En viss person
Senaste glass: Idag tillsammans med pappa

FÖRSTA:
Första bästa kompis:
 Skulle nog kunna vara Fia
Första jobb: Har aldrig haft ett riktigt jobb om jag ska vara ärlig
Första inhandlade skiva: Minns inte
Första begravning: En kompis pappa eller mormor 
Första piercing/tatuering: Inga, öronen räknas ej
Första fiende: Skulle inte kalla det fiende
Första stora resa: Vet inte. Till norge när jag var liten kanske 
 
EXTRA STUFF:
Tar du droger:
 Aldrig
Dricker du: Nej
Vad är du mest rädd för: Vatten
Vilka kläder sover du i: Olika
Vart vill du gifta dig: Vet inte 
Vem hatar du mest:
Kan jag inte säga
Kör du bil: Nej, men ska börja snart
Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast
Är du ett hälsofreak: Haha, nej, inte freak direkt
Är du ensam nu: Japp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Massor av låtar. Oftast dåliga oturligt nog
Vill du gifta dig: Jo, det tror jag, men inte än på ett tag
Vill du ha barn: Jo, det tror jag

Kommentarer
Postat av: sandra

snor den ^^

2008-04-18 @ 20:31:18
Postat av: Anonym

Vi lyssna på samma låt sist xD
Min pappas lr nån annans??

2008-04-18 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0