Let It Enfold You

kommer precis från köket. har varit och tagit mig en macka och ett glas apelsinjuice. mums. egentligen borde jag ligga och sova vid den här tiden, men jag är inte särskillt duktig på att hålla tiderna som har blivit uppsatta. men det är i alla fall bättre än innan, vilket är bra, och jag ligger inte vaken i tre timmar innan jag somnar. känns skönt. hade tänkt att jag skulle lägga mig och se på film eller något, men det blev inget. sitter här i sängen och skriver med lite folk och lyssnar på musik istället. det går bra det med.

jag har börjat lessna på all musik jag har på datorn nu. lyssnar allt mindre och mindre på hardcore eller liknande musik. eftersom största delen av min musiklista består av sådan musik blir det inte så många andra låtar kvar att lyssna på. dessutom är dessa låtar oftast sönderspelade sedan lång tid tillbaka vilket inte gör det hela särskillt mycket bättre. så nu ber jag er som läser det här, tipsa! tipsa om musik ni tycker om och tycker är bra. det spelar ingen roll vilken typ av musik det är, så länge det är något nytt är jag nöjd (:



♪ Never Too Late - Three Days Grace .

Kommentarer
Postat av: Emilia

nice design :) du måste hjälpa mej !

2008-04-20 @ 21:20:39
URL: http://www.emiliaatherese.blogg.se
Postat av: Jenny

tack :) ja, klart jag kan

2008-04-20 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0