Kommer sluta med att jag inte kan äta något alls

jag har hittat ÄNNU en till sak som jag är allergisk mot. det är en ny vietnamesisk fisk som ungefär ses som en ny motsvarighet till torsk. om jag ska vara ärlig börjar jag bli riktigt less på det här nu, och nästan lite rädd. jag kan nästan inte äta någonting längre. kommer få börja äta en massa tabletter och skit för att få i mig alla vitaminer och saker jag behöver eftersom jag inte får i mig det nu i vanliga fall. det jag är rädd för är det att det inte finns några mediciner eller något annat som hjälper ifall jag skulle få en reaktion. låg flera timmar i soffan nu när det hände och hade kramp och jätteont i bröstet, och ändå var det inte någon särskillt stark reaktion. usch, jag gillar det inte, inte alls :(

kyckling, kalkonalla sorters skaldjurlax, tonfisk, vietnamesisk fisk, soyakatter, damm, sågspån, nötter, tomater, äpple, banan, mjölk.. listan börjar bli ganska lång nu, har säkert glömt något med. men tror nog bara att jag är överkänslig mot de fyra sista eftersom jag bara reagerar på dem ibland och inte lika starkt, men det är iaf på likande sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0