Mondaynight

jag behöver miljöombyte.
jag vill ut, ut och resa, se nya platser och träffa nytt folk.

mina planer om att försöka vända tillbaka dygnet igen går inge vidare. hela förra veckan gick jag inte och la mig förrän 5-6 tiden och klev inte upp förrän efter två. även om jag skulle lägga mig tidigare så somnar jag inte förrän flera timmar efter ändå. det är sjukt. jag är en nattmänniska, det är bara att inse. nu på sommarlovet fungerar det väl antar jag, men det kommer bli jobbigt när skolan väl börjar igen. jag orkar inte med samma sak som jag gick igenom i våras. visst, sömnsvårigheterna då berodde väl på lite andra saker än vad de gör nu, men ändå, det är ingenting jag vill gå igenom igen.

björn fyllde 20 år i lördags så igår var jag hemma hos honom och grattade. det första han gjorde när jag kom in var att dra med mig in på rummet där vi satte oss i sängen och lyssnade på musik och kollade på film och lite bilder från hans student förra året som mamma redigerat och fixat till. pojken är stolt över sina nya högtalare och tv. haha. är dock fullt förståeligt. good stuff (; trots att vi kanske inte ses sådär jätteofta kommer jag sakna honom så sjukt mycket när han drar till uppsala nu på onsdag där han sen ska plugga i fem år :( får hoppas på att jag också hamnar där nere när det är min tur att plugga vidare. tills dess får man väl nöja sig med att åka ner och hälsa på då och då när man har lite tid över eller träffas då han kommer upp hit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0