When it isn't like it should be

idag har det varit den tråkigaste dagen jag har varit med om på riktigt länge. anna och mamma var tvungna att åka in till akuten/sjukhuset och blev sedan kvar där i flera timmar, medan jag under tiden höll på att dö av tristess här hemma i min ensamhet. slutade med att jag till slut hamnade framför tvn, kollandes på gamla paradise hotel avsnitt. vid det tillfället skulle jag nog vilja säga att botten var nådd. som tur var kom anna och mamma hem strax efter det med en stor påse godis (ja, jag ska sluta!) som jag med glädje tjockade i mig. nöjd&tjocktjej_90

förövrigt idag har jag kollat runt på lite olika volontärresor. har gjort det några dagar i rad nu. känner mig pepp som fan. skulle lätt dra på en gång om jag hade pengarna. har pratat lite med emilia om att åka iväg på någon resa nu i trean och ha det som projektarbete. det enda problemet är väl egentligen att få ihop pengarna, men det ska nog ordna sig på något vis. vi får se hur det går.

hur som helst ska jag nog åka iväg, vare sig det är till skolan eller inte. kanske inte i år eller nästa, men inom de snaraste åren i alla fall. som det ser ut nu är det nog afrika som lockar mest där det antingen blir jobb på ett barnhem eller i ett djurreservat som först och främst inriktar sig på elefant, buffel, lejon, noshörning och leopard. är intresserad av två andra program med som handlar om att arbeta med vithajar eller rädda havssköldpaddor, men eftersom jag är rädd för vatten tror jag nog inte att det är någon större idé tyvärr.

nu blir det till att spara pengar (:

Kommentarer
Postat av: sandra

Hittar du nåt bra jobb i afrika på barnhem osv så kanske jag hänger på! ;) låter kul

2008-08-09 @ 16:44:18
Postat av: jenny

ja eller hur ^^ vi får spara ihop en massa pengar, sen drar vi ;D

2008-08-09 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0