Jag är inte död

oj. nu var det verkligen längesen man skrev något. en månad precis. beror som vanligt på att min dator strejkar och att jag har haft för lite ork. har knappt suttit vid datorn alls på hur längesen som helst känns det som, har varit ganska skönt. men nu är det nog på tiden igen att bloggen vaknar upp lite.

så hur har ni haft det allihopa? själv har jag haft det rätt så bra. har hänt rätt så mycket sista månaden. orkar inte skriva allt, men kan i alla fall säga att göteborgsresan tillsammans med fia var kung. sjukt roligt hade vi. lägger kanske in bilder och skriver något mer om det någon annan gång, känner inte för att dra hela historien nu.

jullov är det nu i alla fall. hur skönt är inte det? jag bara njuter. all skola är klar och det finns ingenting att oroa sig över. hittills har jag inte gjort speciellt mycket på lovet.. sprungit på stan med anna och handlat julklappar och sedan bara tagit det lugnt hemma med familjen. under julen har farmor varit här och hälsat på. alltid lika trevligt. tyvärr var jag nog inte särskillt social eftersom jag mesta delen låg i sängen med feber och halsont. men trotts det var julen helt okej. fick det mesta som jag önskade mig, plus lite till, så jag ska inte klaga (; hur har ni andra haft det i jul?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0