Snart.





nu är det inte allt för lång tid kvar känns det som (:
kommer bli sjukt kul. kommer sakna bou bara :<


sen så tror jag nog att jag måste ta och skippa att gå på panic! at the disco nu i slutet av februari.
för det första måste jag hitta någon som vill och kan förlja med. är nog inte det lättaste på sån här kort varsel. för det andra måste jag komma på ett sätt att få pengarna att räcka. om det bara hade varit konserten nu i februari hade det nog inte varit något större problem. men sen har vi ju An Cafe i mars och en konsert till i mitten av april. tror nog inte att det skulle gå ihop tyvärr. känns sämst eftersom jag missade dem sist när de spelade i sverige, och nu när de äntligen kommer tillbaka så kan jag inte gå igen.
får väl hoppas att de kommer tillbaka än en gång, och att jag kan gå då istället.


Kommentarer
Postat av: sandra

ååh :( jag hade kunnat följa med om jag hade haft lite mer pengar! vad ska du se i mars?

2008-02-04 @ 11:02:50
URL: http://sandrapalo.blogg.se
Postat av: Jenny

men ååh :( fixa pengar och följ med! :'o
tokio hotel x) syrran ville gå men mamma ville inte att hon skulle gå själv, så då måste jag följa med x) men det kan nog bli kul (: fast jag kommer få damp på alla bill-älskande småfjortisar -.-'

2008-02-06 @ 21:48:44
URL: http://jennywidmark.blogg.se
Postat av: sandra

tokio hotel HAHAHAHAHHAHAHAHAH xDDDDDDDD

2008-02-11 @ 09:34:39
Postat av: Jenny

HAHAHHA. men TYYYST med dig xDDDDD

2008-02-13 @ 14:33:54
URL: http://jennywidmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0