Ha den äran.

Idag fyller syster femton år (: Grattis !


På morgonen blev det presenter och vacker sång vid sängen. Sedan senare under dagen kom Danne och systrarna Engström på besök. Alltid lika trevligt. Fikade kakor och tårta och spelade lite Tjuv och Polis, som jag för övrigt vann på (;

Anna verkade bli ganska nöjd över presenterna i alla fall om jag inte uppfattade det helt fel.
Hon började typ gråta över Gackt skivan jag lyckligtvis hittade åt henne. Har jag nämt att min syster är ganska känslig av sig? (; Hon fick även två konsert biljetter, en synt, några tröjer och lite annat.

Hoppas du hade en trevlig födelsedag i alla fall (:

Nu ska jag nog ta och kolla på Totoro som jag oturligtvis nog råkade somna ifrån förut idag.

image2
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0