I don't feel that well.


stannade hemma från skolan idag. mått illa som fan och haft ont i huvet .__.
mådde illa redan tidigt i går kväll.. vet inte vad det är.
hoppas jag mår bättre imorgon i alla fall, för då vill jag till skolan :<

läkaren från sjukhuset ringde idag. hon berättade att man kunde se stor skillnad på muskulaturen runt matstrupen efter att jag ätit kyckling, om man jämför från innan jag åt. man kunde se att jag fick kramp, men tyvärr visste de inte varför det blev som det blev. sämst.
får se om det blir några fler undersökningar snart. ska bli flyttad till medicinska nu också, får se hur det blir.
jag vill veta vad det är för nått .___. tills dess får jag helt enkelt undvika att äta allt jag reagerar mot.

nej, nu ska jag ta och fika lite.
sedan blir det läsa harry potter och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0