Skärpning.

Har nyss jobbat lite äckelkemi. Det är tråkigt och jag orkar inte mer.

Jag måste verkligen lära mig att lägga mig tidigare på kvällarna. Har inte lagt mig innan kl: 05.00 nu på hela helgen. Detta resulterar ju såklart i att jag är helt död nästa dag. Detta gäller även på vardagarna. Nu senaste veckan har jag inte lagt mig förän 2.00-2.30. Ca 4-3 timmars sömn per natt, det är inte bra. Inte konstigt att jag inte orkar konsentrera mig på lektionerna. Skärpning.

Imorgon är de i alla fall skridskor med klassen. Kommer bli så bäst om det blir som förra gången. Får se om kameran kanske följer med, så blir det lite bilder med om vi har tur (; Ska ta och plocka ihop sakerna nu i alla fall, sedan blir det sova. Så god natt.
Kommentarer
Postat av: sandra

Vad gör du om nätterna egentligen?? ;O

2008-02-04 @ 11:08:57
URL: http://sandrapalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0