Springande på stan.

Idag har jag varit med far på stan. Letade efter lite fina födelsedagspresenter till syster som fyller hela femton år imorgon.
Var in en sväng en (eller flera skulle man nog kunna kalla det som pappa sprang omkring) på musikbörsen för att hämta ut en sak han hade beställt. Vi kollade även på lite gitarrer och annat. Hittade en akustisk som jag skulle vilja ha (: Pappa är söt ibland.. alltid när han är i en musikaffär eller liknande så säger han alltid "ohh, den här skulle jag vilja ha.." till en massa gitarrer han hittar, trots att han redan har en elektrisk och akustisk hemma och inte kan spela alls (; haha. Men han är braa när det gäller info om olika band, gitarrister och gitarrer.. han kan typ allt, förstår inte hur han kommer ihåg allt. Anyway.. på musikbörsen träffade jag även på jocke som satt och spelade lite gitarr för sig själv. Trevligt trevligt (:

image2Efter musikbörsen tittade vi runt lite mer på stan och drog sedan ut till Media Markt. Där hittade jag en skiva med An Cafe som jag tog och köpte. Tänkte förbereda mig lite inför konserten i mars genom att lyssna på lite låtar (; Bra var den i alla fall.








Ikväll har syrran haft fest här hemma med lite tjejer från klassen hennes. Var själv med en stund, men gick sedan iväg och gömde mig framför tv:n och såg på Let's Dance istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0