Take me to New York.

image3

Blev ingen mer Totoro ikväll, orkar inte.
Tar och gör den här söta lilla listan som ni kan få läsa istället.



PERSONLIGT
1. Vad heter du? Jenny Helen Widmark.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tycker Sibell är fint, men jag är nöjd med Jenny.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Julia tror jag, men är inte helt säker.
4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock.
5. Vilken årgång är du? Stolt 1990.
6. Vart bor du? Runsvik. Alltså, INTE Matfors. 
7. Bott utomlands? Det kommer hoppas jag.
8. Flyttat antal gånger? Två gånger, men det är dock inget jag har minne av.
9. Vart skulle du vilja bo? I ett varm och soligt land tack.
10. Vilken skolklass? NVN2C, bättre kan det inte bli.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? En bra person som är nöjd med sig själv och sitt liv.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 187 cm, jag är lång.
2. Hur mycket väger du? Pendlar från 60-63.
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, långt, uppklippt, snelugg.
4. Ögonfärg? Blåa.
5. Mest nöjd med? Vet inte.
6. Minst nöjd med? Ehm.. vet inte.
7. Skostorlek? 41-42..
8. Glasögon? Aldrig.
9. Har du några piercingar/tatueringar? I öronen, skulle dock vilja ha någon mer. Vart är ännu osäkert.

FAVORITER
1. Filmer? Howl's Moving Castle, A Walk to Remember.
2. Låtar? Just nu Gunslinger - Avenged Sevenfold. De är bra.
3. Årstider? Älskar sommaren, men de andra kan vara mysig med.
4. Mat/dryck? Paj/Apelsin juice.
5. Djur? Lemi, min gräsälskande lilla kisse.
6. Färg? Har ingen favorit, beror på sammanhanget.
7. Parfym? DKNY - Be Delicious.
8. Tv-program? Heroes, ser på datorn dock.
9. Ämne i skolan? Ensamble, är grymt roligt. Annars engelska eller biologi.
10. Sysselsättning? Musik, umgås med vännerna, sjunga och spela gitarr and so on.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En brun blårutig höstjacka från Carlings.
2. Vad använder du just nu för skor? Mina svarta converse.
3. Favoritfärg på kläder? Oftast svart eller mörka färger, men ljusa fungerar det med.
4. Favoritmaterial på kläder? Typ vanlig bomull eller liknande. Stickat är även mysigt, använder det dock väldigt sällan.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En massa snygga tröjer och ett par jeans.
6. Favoritaffärer? Carlings, H&M, lite här och där.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är olika. Vissa månader ingenting alls, vissa waay över min budget.
8. Favoritmärke? Är inte så mkt för märken, jag gillar det som är snyggt helt enkelt.
9. Vad har du för byxstorlek? Varierar, 28-29.
10. Vad har du för tröjstorlek? M-L, beror på vilken typ av tröja det är.

DITT RUM
1. Stort, litet eller mittemellan? Litet.
2. Vilken färg på tapeterna? Orangerandigt, gillar't.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt eller ljustträ.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen. Den tar upp större delen av rummet, och är dessutom jättemysig.
5. Vad vill du ändra där inne? Storleken.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv?
Nej, hade förut med den tog så stor plats så den fick åka ut.
b) Video/dvd? Ingen tv - ingen video. Har dock dvd på datorn.
c) Dator? Hur skulle jag annars klara mig?
d) Stereo? Hänger fint på väggen.
e) Telefon? Nej, finns inget sådant uttag i mitt rum, så det går inte.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gräsmatta, vägen, några hus och skog.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Nördar mig vid datorn, relaxar, lyssnar på musik och spelar gitarr, tecknar, sover.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Sover tyvärr oftast för mig själv.
10. Favoritpryl i rummet? Måste nog säga sängen.

BLANDAT
1. Vad heter(hette) din morfar? Ragnar Lundin.
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu?
Mitt busskort, lipsyl och lite småpengar.
b) Skolväska just nu? Några skolböcker, sångtext, miniräknare och lite andra småsaker.
c) Handväska eller liknande just nu? Samma som skolväska.
3. Vad är du beroende av? Tuggummi och lipsyl.
4. Vilket land kommer du i från? Iskallt IKEAland.
5. vilken sorts lipsyl använder du? Typ vanlig, vit/blå.
6. Vad tror du på? Jag är inte särskillt religös av mig.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Som jag sa, är inte särskillt religös av mig.
8. Vad köpte du senast? En skiva An Cafe - Magnya Carta.
9. Har du nåt husdjur? Åtta katter (5 vuxna och 3 ungar), två hamstrar och en fisk.
10. Vad bor du i? Ett gult hus.

GREJER
Plånbok: Jag använder aldrig plånbok.
Tandborste: Grön/vit Pepsodent.
Smycken: Litet silver halsband med en månadssten, små diamantliknande örhängen.
Solglasögon: Använder aldrig.
Underkläder: Hipsters is the shiet.
Nagellack: Genomskinligt, eller svart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0